e fakture

12 razloga koji pokazuju zašto su e-fakture dobre za mala i srednja poslovanja

e fakture

Dosta vam je više uzaludnog utroška vremena na unos podataka, slanje faktura i arhiviranje?

Ukoliko niste upoznati sa pojmom elektronskih faktura, sledeća definicija će vam dosta pojasniti stvari.

E-fakture su fakture/računi koji se IZDAJU, PRIMAJU i OBRAĐUJU isključivo elektronskim putem. One veoma olakšavaju moderno poslovanje i predstavljaju savremeno sredstvo naplate. Takođe pored uštede, ovakav vid naplate doprinosi i povećanju efikasnosti poslovanja.

Pored toga što predstavljaju savremeno rešenje sistema naplate, elektronske fakture sa sobom donose brojne pogodnosti.Neke od njih možete videti u nastavku teksta. A takođe ukoliko želite detaljnija obrazloženja, možete pogledati webinar na ovu temu koji smo nedavno održali.

Razlozi zbog kojih e-fakture doprinose boljem poslovanju su:

  1. Ušteda troškova usled smanjenja troškova poštanskih usluga.
  2. Ušteda materijalnih i transportnih troškova- arhiviranje papira, koverte, papir, markice, troškovi štampanja.
  3. Smanjuje se rizik pogrešnog tumačenja datuma fakture.
  4. Jednostavno arhiviranje e-faktura na osnovu zakonske regulative.
  5. Poboljšani uvid u fakture pojednostavljuje komunikaciju i saradnju sa kupcima smanjenjem broja telefonskih poziva između kupca i prodavca.
  6. Omogućava isplate kupaca na vreme (ako je kupac е-enabled).
  7. Gotovo je nemoguće da se određena faktura izgubi.
  8. Omogućava poboljšano izmirenje isplata faktura.
  9. Lakši pregled e-faktura, neposredno iz informacionog sistema.
  10. Direktan doprinos smanjenju upotrebe stabala za proizvodnju papira.
  11. Garantovana autentičnost, integritet i neporecivost fakture.
  12. Vreme za obradu fakture je mnogo brže

Pored svih ovih razloga, krajnje je nepotrebno dodavati još neki kako biste se uverili u pravu vrednost savremenog vida naplate kao i njegovu prednost u odnosu na poslovanje pomoću tradicionalnih papirnih faktura.

Ukoliko želite procenu ispunjenosti preduslova za primenu e-faktura, naš Uridium tim će Vam rado izaći u susret.

About the Author

Uridium je kompanija u privatnom vlasništvu osnovana 1994. godine sa ciljem unapređenja poslovanja upotrebom informacionih tehnologija. Uridium prodaje, uvodi i održava Pantheon kao vodeći ERP u regionu. Tokom prethodnih 10 godina, uspešno smo implementirali Pantheon u preko 100 preduzeća u Srbiji, Hrvatskoj, Makedoniji, Bosni i Hercegovini i Sloveniji. Pored ERP projekata, možemo se pohvaliti da smo uspešno uradili i preko 180 raznih IT projekata, od IP telefonije, IT infrastrukture do implementacije specifičnih poslovnih rešenja. Uridium trenutno zapošljava 12 profesionalaca, čije je radno iskustvo u implementaciji poslovnih rešenja preko 100 čovek godina.