IT Podrška
Iz našeg dosadašnjeg iskustva, dva najveća izvora frustracije koju većina ljudi ima sa IT podrškom su sporost u odgovaranju na zahteve i neuspešno otklanjanje problema „iz prve“.
Zbog toga je brza i efikasna IT podrška kritična za obezbeđivanje visoke produktivnosti u svakoj organizaciji. Svi ljudi u organizaciji bi trebali imati jednostavan pristup Servis Desk-u bilo da rade u kompaniji od 20 ili 200 zaposlenih.
Zbog toga preporučujemo ova četiri koraka:
1. korak
Napravite IT plan koji omogućava da vaš IT podržava vaše poslovne ciljeve i umanjuje potencijalne probleme.
2. korak
Implementirajte upravljive IT servise da bi se proaktivnim pristupom obezbedili i sprečili potencijlane probleme. Ako su korisnici pretrpani tekućim problemima Servis Desk-u će biti nemoguće da ih sustigne.
3. korak
Napravite sveobuhvatnu dokumentaciju o sistemima u upotrebi i bazu znanja tako da Servis Desk može brzo i efikasno da obezbedi i pruži podršku.
4. korak
Napravite Servis Desk tim sa raznim znanjima i veštinama kako bi se obezbedilo da i najteži problemi mogu biti rešeni brzo i efikasno.
Nekoliko činjenica o našoj IT podršci:
- Preko 10,000 tiketa za podršku u prošloj godini
- Prosečno vreme odziva kraće od 8 sati
- Preko 80% problema rešeno u toku istog dana ili sutradan
- 7 ljudi u podršci i 1 rukovodilac radi obezbeđivanja brze i efikasne podrške
- Klijenti dobijaju mesečni izveštaj sa detaljima o prijavljenim problemima i načinu i vremenu za njihovo rešavanje
Thrive Leads Shortcode could not be rendered, please check it in Thrive Leads Section!