eFakture – edukativni webinar

Da li bi vam ušteda i do 75% svih troškova slanja, štampanja i obrade faktura značila?

Poštovani partneri,

u-webinar-efakture_featPrema istraživanjima u procesu izdavanja i slanja faktura mogu se ostvariti uštede i do 75% svih troškova slanja, štampanja i obrade faktura.

Upotrebom elektronskih faktura ubrzava se i olakšava poslovanje, redukuju se troškovi, povećava efikasnost i sistemski ugrađuje bolja kontrola. Zbog toga Vas ovom prilikom pozivamo  da se prijavite za online webinar iz razloga jer smatramo da će Vam tematika koja će biti predstavljena putem webinara izuzetno koristiti u budućem poslovanju i unapređenju istog.

Na webinaru ćete imati priliku da saznate kako možete na efikasniji način vršiti razmenu računa (faktura) i propratnih informacija od preduzeća do klijenata, koristeći elektronsku infrastrukturu, tj. Internet u Vašem poslovanju i kako možete povećati uštedu.

Ušteda na papiru nije glavna – kod primaoca iznosi oko 6%, a kod izdavaoca oko 25%, pored toga mnogo je važnija ušteda na procesima i na arhiviranju faktura, ali najviše na procesima i obradi pojedinačnih faktura.

Ako želite povećanje produktivnosti a u isti mah uštedu novca i vremena u vašem poslu, naša topla preporuka je da pogledate Webinar koji smo pripremili za Vas.

Webinar će se održati u utorak 02.12.2014, od 11h do 12h možete prisustvovati  webinaru koji će biti posvećen temi – Elektronske fakture

Neke od tema koje će biti obrađene na webinaru su: Globalni i lokalni podaci upotrebe eFaktura

  • Upoznavanje sa e-fakturama – šta su eFakture? Čemu služe i kome su namenjene?
  • Prednosti e-faktura
  • Nedostaci klasičnog poslovanja sa papirnim fakturama
  • Implementacija elektronske razmene dokumenata, ne samo računa
  • Kalkulacija uštede e-faktura u odnosu na klasične fakture

Prijavite se za webinar i saznajte koje su mogućnosti uštede!

[inbound_forms id=”1459″ name=”Webinar prijave eFakture”]