IT Podrška

Iz našeg dosadašnjeg iskustva, dva najveća izvora frustracije koju većina ljudi ima sa IT podrškom su sporost u odgovaranju na zahteve i neuspešno otklanjanje problema „iz prve“.

Zbog toga je brza i efikasna IT podrška kritična za obezbeđivanje visoke produktivnosti u svakoj organizaciji. Svi ljudi u organizaciji bi trebali imati jednostavan pristup Servis Desk-u bilo da rade u kompaniji od 20 ili 200 zaposlenih.

Zbog toga preporučujemo ova četiri koraka:

1. korak

Napravite IT plan koji omogućava da vaš IT podržava vaše poslovne ciljeve i umanjuje potencijalne probleme.

2. korak

Implementirajte upravljive IT servise da bi se proaktivnim pristupom obezbedili i sprečili potencijlane probleme. Ako su korisnici pretrpani tekućim problemima Servis Desk-u će biti nemoguće da ih sustigne.

3. korak

Napravite sveobuhvatnu dokumentaciju o sistemima u upotrebi i bazu znanja tako da Servis Desk može brzo i efikasno da obezbedi i pruži podršku.

4. korak

Napravite Servis Desk tim sa raznim znanjima i veštinama kako bi se obezbedilo da i najteži problemi mogu biti rešeni brzo i efikasno.


Nekoliko činjenica o našoj IT podršci:

  • Preko 10,000 tiketa za podršku u prošloj godini
  • Prosečno vreme odziva kraće od 8 sati
  • Preko 80% problema rešeno u toku istog dana ili sutradan
  • 7 ljudi u podršci i 1 rukovodilac radi obezbeđivanja brze i efikasne podrške
  • Klijenti dobijaju mesečni izveštaj sa detaljima o prijavljenim problemima i načinu i vremenu za njihovo rešavanje

Zašto, kako i koliko kompanije koriste
KRITIČNE informacione tehnologije?

​U ovom izveštaju saznaćete:

- Kakva je ,,IT krvna slika kompanija'' u Srbiji?

- Gde ste Vi u odnosu na prosek?

- Koliko je kompanijama važan brz i stabilan rad računara?

Značaj korišćenja kritičnih informacionih tehnologija

X