Brzi vodič: Windows 10 tips & tricks

B2B prodaja

Kako pojednostaviti i poboljšati prodaju pravnim licima?

B2B prodaja

Zamislimo radni dan komercijaliste jedne prosečne srpske firme. Većini ljudi će prva pomisao biti radni dan koji vrlo često podrazumeva radno vreme duže od osam sati, duge vožnje do postojećih i potencijalnih klijenata, neretko i boravak od dva tri dana u drugim gradovima, obilazak firmi koje su već poručile proizvode, onih koje tek treba da poruče, pronalazak novih klijenata, isporuka robe, slanje izveštaja. Tradicionalni i najzastupljeniji trenutno vid prodaje pravnim licima, ali da li i najproduktivniji?

Šta to znači za same firme za koje rade komercijaliste?

  • Neophodno prekucavanje narudžbina
  • Velika mogućnost grešaka
  • Angažovanje komercijalista na administrativnim poslovima prodaje
  • Kupce čija je porudžbina ograničena radnim vremenom firme koja prodaje.
  • Česte promene porudžbina od strane kupaca i prepravke
  • Dodatni troškovi

Određena istraživanja pokazuju da je tri puta skuplje tražiti novog kupca nego zadržati starog. Spram toga je veoma bitno znati načine na koje se mogu sačuvati postojeći kupci i pored toga je neophodno konstantno negovati poslovnu saradnju kako bi sami kupci bili imuni na  „napade“ od strane konkurencije. Sve firme zavise od svojih kupaca, i kupci svesni toga postavljaju sve veće zahteve koje je potrebno ispuniti i to većinu firmi nagoni na prilagođavanje samom kupcu.

Veliki broj naših klijenata je uvideo da mora da uvede određene promene u prodaji, kako bi poslovanje bilo korak ispred konkurenata, a ujedno kako bi se povećao profit i smanjio broj prodajnih koraka. B2B im se pokazao kao pravo rešenje za to.
B2B se odnosi na prodaju drugim pravnim licima i zasniva se na zatvorenom krugu korisnika koji mogu koristiti internet portal za prodaju/naručivanje. Ovakve internet prodavnice služe firmama koje su veleprodajno orijentisane, kako bi svojim registrovanim partnerima omogućili brži i lakši način kreiranja velikog broja porudžbina. Potrebno je naglasiti da su ovakvi sistemi usko integrisani sa informacionim sistemom firme, kako bi bili u skladu sa aktuelnim cenama i kako bi korisnik imao uvid u dostupnost proizvoda koji naručuje. Našim postojećim klijentima je B2B rešenje koje koriste u potpunosti integrisano sa Pantheon-om.

B2B prodaja

Uridium svojim klijentima unapređuje prodaju pravnim licima uz pomoć O3ON B2B softverskog rešenja.
O3ON B2B je softver baziran na webu koji je kreiran kako bi pojednostavio i ubrzao komunikaciju sa klijentima. Kupci imaju mogućnost kupovine robe ili usluga kao i pronalaska određenih informacija vezanih za proizvode kao što su stanje na zalihama, dolasci robe, stanje otvorenih stavki, specijalne ponude, status poslatih porudžbina, i još mnogo toga.

Prvi O3ON B2B je kreiran 2001,  i od tada pa do sad je imao 12 većih verzija, tako da predstavlja jedan veoma zreo proizvod. O3ON B2B je veoma snažan i brz sistem, imajući u vidu količinu podataka u sistemu. Integracija sa Pantheon ERP sistemom je veoma značajna, i pravljena je u skladu sa Datalab standardima, tako da nadogradnje Pantheon-a ne utiču na operacije u okviru B2B-a i obrnuto.

Ono što je ključno je da O3ON B2B pruža:

  • Okruženje jednostavno za korišćenje
  • Mogućnost poručivanja proizvoda 24×7
  • Integraciju sa ERP sistemom
  • Brži novčani tok
  • Online pristup klijenta celokupnom asortimanu proizvoda
  • Povećan profit usled online prodaje
  • Smanjenje grešaka prilikom prekucavanja porudžbina

Ukoliko Vas zanima više informacija vezanih za ovaj softverski proizvod, možete ih videti OVDE.

About the Author

Uridium je kompanija u privatnom vlasništvu osnovana 1994. godine sa ciljem unapređenja poslovanja upotrebom informacionih tehnologija. Uridium prodaje, uvodi i održava Pantheon kao vodeći ERP u regionu. Tokom prethodnih 10 godina, uspešno smo implementirali Pantheon u preko 100 preduzeća u Srbiji, Hrvatskoj, Makedoniji, Bosni i Hercegovini i Sloveniji. Pored ERP projekata, možemo se pohvaliti da smo uspešno uradili i preko 180 raznih IT projekata, od IP telefonije, IT infrastrukture do implementacije specifičnih poslovnih rešenja. Uridium trenutno zapošljava 12 profesionalaca, čije je radno iskustvo u implementaciji poslovnih rešenja preko 100 čovek godina.

Leave a Reply 0 comments